tisdag 26 april 2011

heej! idag har jag varit med några kompisar på stan! fast det blev inge köp :( vi åt på sandys, jag tog en macka med ost o skinka.. den var suuper stor!! jag årka inte äta upp allt!! när jag kom hem efter flera timmars tid på stan, så gick jag hem och gjorde pasta innan jag gick till simningen.. Mums!!
men nu tänker jag bäretta om ´ponnysarna i stallet!! jag kommer inte bäretta om alla men föst om skimmer hästarna i stallet:
                                                             Wilma!
förut, när jag precis hade börjat, var jag lite rädd för henne, och det märkte ju hon såklart! men det var för att hon naffsades.. men nu så är hon en av mina favvoriter!! hon är väldigt kittlig men gillar att mysa!! och hon är rolig att galloppera med. hon rider fint i galloppen och är lätt att rida på om det är första gången man gallopperar. som sagt, en av mina favvoriter, att både rida och mysa med, men inte att rykta!!



kommer mer imorn!! <3 är lite strässad ;)
Kram: Alex<3

                      

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar