söndag 24 april 2011

heej! vet ni vad som e riktigt jobbigt!? det är att, vi har ett landställe som har varit en bongård. och om jag hade bott där och inte i stan, skulle jag ha en häst..! det är skulle vara helt underbart!! men jag vill värkligen inte flytta från stan och bort från mina underbara vänner och min familj!! eller, om jag skulle kunna få med mig mina kompisar och hela skolan och ha det på mitt landställe, så skulle det funka, men det är lite svårt..
om jag skulle få en häst så skulle det inte vara en ponny, för jag växer ju typ "ur den". så då skulle det bli en häst som skulle heta montana om det var ett sto och jack om det var en hingst.. fast det är ju bara att drömma vidare.. åh vad jag längtar till ridningen, jag blir gaalen!! jag saknar alla hästar och ponnysar!!
men till något helt annat. skolan börjar ju för mig på måndag och nästa söndag så är det ju maj. då ska jag på simmtävling!! då är det vårsimmiaden och jag ska simma hundringar då...
men, nu ska jag gå och lägga mig!! ses!!
                                                             kram:Alex<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar