tisdag 19 april 2011

Påsklov

nu e det ju påsklov och det ska ju pyntas med kycklingar och påskris överallt.. men hemma hos mig har vi inte pyntat ;) igår när jag va i stockholm var det ju typ fjorton grader plus, och jag satt på balkongen och läste en tidning. men här är det typ tre plus grader.. kallt!! så till veckan ska vi åka skidor.!! har inte så där "jätte" lust på det :P men jag kanske ska rida till veckan också!! :D jag har ridit då på ett ett ställe, som jag inte-kommer-ihåg-namnet-på, som är väldigt fint<3 förra året red jag på en häst som heter jeff, som dog i höstas.. :-( miss u!! ska försöka åka till simhallen och simma lite, så att det inte blir så jobbigt när jag ska börja simträna efter lovet!! men annrs har jag haft det en så slapp dag. varit inne på datorn, varit ute, läst harry potter igen ( på engelska, jag vet jag e nördig!) och haft ont i magen.. undra vad det beror på..? men hörs mer sen!! 
                           kram: Alex<3

                                                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar